Livet går före.

Nu är jag här igen! Kakmonstermamman is back in town. Livet rullar på. Jobba, jobba, träna, laga mat, leka och städa.. Dagarna rusar iväg. Och nu var det 2 veckor sedan jag gjorde något inlägg.

Annars då? Jorå här är det fint! Busprutten är hela 17 månader och roligast i världen.
Bullmamman försöker omformatera vollangerna till ett något fastare format. Så jag och mama-malin har skaffat gym-kort här i stan. Hur kul som helst!
Mattias och Sigge njuter av livet och hänger på öppna förskolan och i stans alla parker.

Här kommer lite foton från hösten.

Puss!


Kommentarer
Postat av: tiny wenny

vilka fina kort gumman o tack för i söndags få vi göra om pusspuss

ps. ser du att jag e inne på din sida nu =)

2010-10-05 @ 18:51:26
Postat av: Sanna patchi

Har saknat dina inlägg vännen :) Vad fin han är lille Sigge, måste ses snart kramar!!

2010-10-08 @ 10:22:42
Postat av: mona

Jag saknar dej o sigge! Dubbelkram!

2010-10-16 @ 16:12:19
URL: http://mona3590.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0