Kiss i munnen och ha det bra, ligga naken och fundera.

I Reftele står kakelugnen och ångar. Det är varmare än i en finsk bastu..phuu. Men då passar lillmen nakenfis på att lufta rumpen.

Mitt i luftandet och lekandet känner jag att det helt appropå ingenting smakar salt. Ja han har kissat mig rakt i munnen! Utan att jag såg det hända.. Haha! Men man har ju lärt sig att leva under ganska ändrade former dom senaste 9 månaderna.
   Slutat att bli upprörd över att man har en liten kräkfläck här och var. Någon välmosad majskrok som etsat sig fast i baken på jeansen får hänga och dingla.
   Gröten i hårtopparna funkar finfint som ett billigare alternativ till vax. Och för att inte tala om dessa blöta pussar man får. Vem behöver fuktkräm då? Dessutom med doft av fiskbulle..Det ni!

Nu är det sista kvällen här i Reftele. Om det inte blir mer snökaos såklart. Det är lite vemodigt.
Vi saknar dig pappa Mattias!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

asgarv... :)

2010-02-04 @ 21:44:26
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0