Om en liten vecka

Om bara en liten vecka är min mammaledighet med Sigge slut. Den absolut bästa tiden i mitt liv. Nu är det dags för Mattias att ta vid.
Att få ha haft den möjligheten att vara hemma med honom så länge är fantastiskt. Allt har inte varit solsken, guldkant eller puttinuttigt. Men det är min mammaledighet, mina minnen, min tid med Sigge. Det är det som betyder något. Min prins, mitt hjärtas lilla klumpeduns.

Anna&Malin, att ha fått dela den här tiden med er kan inte beskrivas med ord. Mina mamas, ni är finast. I alla lägen.

Puss!

,





Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad tiden gått snabbt ändå...tycker inte det är länge sen vi jobbade med våra "magar".. Prickade in att föda med 1 dag mellan..hihi..det är fränt =) Men jag kommer ju snart Sara och jobbar med dig!...det ska faktiskt bli riktigt skoj! Ha det bäst! Kram..

2010-08-10 @ 21:44:02
Postat av: sanna

vad fint skrivet vännen <3

2010-08-10 @ 22:52:24
Postat av: Anna O

tår i ögat Håller med dig, det är den bästa tiden i livet just nu. Att se våra killar växa upp.

Är glad över våra telefondejter och lekdejter och över att ha kunnat stötta mig emot dig. <3



Sand innanför bh:n har sin charm. ;-)

Tack för idag.

Kramar

2010-08-10 @ 23:25:12
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och så kul som vi har haft både med o utan kidsen!!! En underbar tid som aldrig ska eller kommer glömmas bort :) Och vi ska ha måååååånga roliga dar ihop trotts att den "normala" vardagen har kommit! Vilken tur vi har som träffade varann , vi tre hottisar! Miljoner kramar käraste käraste sara

2010-08-10 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0