Grodor, glass och ettårspresent!



Jag är barnsligt förtjust i grodor. Kanske för att det kan vara den enda varelse från djurriket jag inte är rädd för. Men mest är det nog för att dom är urgulliga!
Så som vanligt när vi gick våran runda runt sjön så kikade jag ner i vassen. I hopp om att se en groda! Och vad väntar om inte en mammagroda som satt på span mitt bland typ miljoners miljoner med grodägg!

Kvällen firade vi med den beryktade "Peanut butter cookie dough" Oh my god! Perfektion.

Sigges fotobok har kommit. Det blir present på ettårsdagen. Kanske inte så kul nu, men sen blir den nog uppskattad.

Ikväll möter vi Persson/Johansson för en tur till majbrasan! Puss!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Fotoboken ser jättefin ut på framsida! :) Var har du beställt den? Hur gör man sådan, hade vatt kul att gjort nåt likande till Theo!

Kramkram!!

2010-04-30 @ 09:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0