Ett år

Snart har Sigges första år gått. Jag vill inte riktigt förstå att jag snart ska börja jobba igen. Det har gått för fort...
Det känns som att det var sommar nyss. Som dom lugna dagarna vid sjön. Som att han var helt pluttig och allt var nytt.
Men det är ju så här det måste vara. Att livet lunkar på och att barnen växer. Men om jag jag kunde skulle jag gärna stanna världen en stund.

I helgen slog vi klackarna i taket jag och Mattias. Sigge hade en härlig semesternatt hos farmor och farfar. Och vi kunde sova till halv 12! Oboj!

Snart kommer en av alla mina älskade Annor hit. Tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: anna o

Du skriver vad jag känner.. Tiden går alldeles för fort. Redan 3 månader nu till helgen.

Kan vi inte försöka stanna tiden???

Kram på dig hjärtat

2010-04-13 @ 19:37:12
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja jisses vad tiden går fort.. Tänk att lille Siggeman snart ska ha sitt första födelsedagskalas =) Ha det så bra gumman, kramar!

2010-04-13 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0