Varken knorr eller tryne?

Ingen spruta blev det.. Flera timmars kö utomhus i regn kändes inte speciellt lockande. Särskillt inte eftersom den här lille parveln somnar senast halv 7 och klockan var halv 6 när vi kom dit. Det blir till att vänta till måndag och göra ett nytt försök, nu är ju vaccinet slut. Men då åker vi dit tidigare.
Idag har vi haft många på besök. Anna var här med frallor och då passade Kickans hund Ralf på att komma hit. (Anna var hundvakt) Och nu i eftermiddag var Mona på visit på öster. Sigge har tandvärk och har haft det lite kämpigt med sin ömma underkäke..mycket stånk och stön ifrån hans sida. Men annars en mycket mysig dag!
Nu ska jag knåpa vidare med bloggen, det här med html-koder är ju faktiskt ganska kul!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: malin

Va bra det blev då! Söt vovve oxå för den delen, Herman skulle blir överlycklig =) P&K

2009-11-25 @ 19:34:51
URL: http://malinaronsson.blogg.se/
Postat av: STORAsyster yster

Me löööve Siggeman!! Jag är så glad att du har blivit ett modemonster med egen blogg för då kan jag titta på R (du vet sekretesslikheten gällande sigge och ebbe)så ofta jag vill!



Det är i stunder som denna som jönköping känns förbannat långt bort..guud vad jag saknar er! ...å dig min älskade knåding. kärlek

2009-11-25 @ 21:31:20
Postat av: knåd a.k.a. sara

Saknar dig så mycket Anna panna.. och angående R så kanske man borde göra något fint kollage innehållande R och Y? hahaha.. Sista gången vi får se creepy-fredrik ikväll! Vi älskar er bästaste syster och kusin!!

2009-11-26 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0