en helt vanlig torsdag...

S vilar förmiddag och jag sitter med kaffet framför datorn. Funderar lite på om jag ska klippa mej.. detta ständiga dilemma! När det äntligen har blivit långt vill jag klippa det! Hmm.. Lugg blir det nog iallafall.

Snart dags att börja fixa iordning alla julklappar.

Tittar runt på röran och för en gångs skull rycker jag på axlarna och fikar vidare! Det är ett löfte till mig själv, inte stressa upp mig för lite härlig vardagsröra! Inse att det kommer med paketet när man har små barn.. Nu vaknar nog busungen! Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin blogg gumman! Kul att följa med i vad ni hittar på på dagarna =)Puss & kram

2009-11-26 @ 10:55:47
Postat av: sara&sigge

Tackar tackar!! Ja det är lite skoj för mig med, blir som en dagbok =) Kramkram!

2009-11-26 @ 11:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0