Mamma är lik sin mamma.

Min mamma handlade aldrig något till sig själv när jag var liten. Skulle hon iväg och köpa kläder blev det alltid till oss. Precis där har jag hamnat.

I julklapp från mitt jobb fick jag presentcheckar, och vad gör jag? Jo jag handlar overall till Sigge. Och inte bara en utan två! Jag kunde ha köpt något annat för halva pengen till mig själv och ändå fått en overall till Sigge. Men näe.

I vilket fall som helst var jag mycket nöjd över köpen. Fast jag undrar ändå, hur tidigt ska butikerna börja rea egentligen? var det inte på annandagen det började förut? Mellandagsrea är för mellandagarna!

Helgen har varit störtskön! Strosat med pojkarna i snön, poppat in på kondis. (S älskar att gå på kondis) Och vältrat mig i Anna Ankas jul. Ja det kanske inte är så PK, men vem bryr sig egentligen?

Sigge har fått ett eget hus, kanske lite väl rosa, men vi köpte det innan han föddes. Och jag var helt säker på att Sigge var en flicka!

Söta Anna har varit på besök idag.

Nu ska jag spola ur toningen i håret, tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket mysigt litet hus! =) Ett sånt vill jag med ha! ;)

2009-12-22 @ 00:59:04
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: sara

City gross i värnamo =)

2009-12-22 @ 09:44:05
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0