krispigt!

Vilken härlig dag! Helt underbart väder! I förmiddags hade vi besök av söta fröken Anna (vi har många Annor runt oss) efter det kräktes Sigge på Gullans hatt.

Vi tog varvet runt munksjön påväg till Majsan och hennes mamma. Och det gjorde vi rätt i, för munksjön har nog aldrig varit så vacker som idag..(jag är ju lite av en rocksjön-lover)
Helt spegelblank och gnistrande. Och så krispigtdet var! Det knarrade under skorna, i vassen låg isen och i gräset var det fullt av frost. Mycket finare kan det nog inte bli. Särskillt inte runt munkan som jag bara förknippar med en viss odör och änder med gröna näbbar.

Sigge och Maja slogs om leksakerna och Malin bjöd på oopsies? stavades det så? Mycket goda små bröd!

Imorrn ska vi fira pappa Mattias, han blir hela 27 år!

Ha det så fint! /Kakmonstermamman


Kommentarer
Postat av: anna o

gratta mattias ifrån mig och peter.. kanske stöter på varandra ute på stan imorgon. Jag och peter ska på bion 2012 vid 17:40. mys

2009-12-04 @ 12:38:33
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: mioo

fin han är sonen.. allt bra med er.

2009-12-05 @ 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0