Helt vanlig tisdag

Startar dagen med galen 4 åring. Sämsta morgonhumöret i världen. Han alltså, inte jag.
8.10 tvångstandborstningen är över.
8.20 Hilda sitter redo i bilstolen. Bajsar. Överallt. Kläder, rubbet.
8.25 Jag står med bebisbajs på armarna och HELA Hilda. Tvättservetterna är slut. Försöker med vanligt toapapper. Inget att rekommendera.
8.27 springa ut till bilen, den galna 4 åringen har låst in sig i bilen och tryckt på alla knapparna i förarsätet. Vilket innebär att jag typ alltid kör runt med dimljus på.
8.35 lämna på förskolan.
8.45 återbesök på mvc. Jag luktar bebisbajs, försöker svettandes se om det syns något bajs, men det verkar inte vara synligt i alla fall. Det är ju alltid något att glädjas åt.

Undrar vad för härligt spännande vi har att se fram emot i em!
Kortet är från i lördags, ett välbehövligt avbrott från vardagen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dagens garv :)

2013-06-04 @ 15:47:49
Postat av: Anna .G

Men vilken underbar tid du har.....min är över, innan man vet ordet av så har dom vuxit upp, tack för du vill delge oss din vardag och fest, ta hand om er kram Anna.G

2013-06-08 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0