Två

Så här glad är jag under nattningen, tummen upp för att under en månad dela på sysslorna. Att få vara två om allt är underbart.
Leva som ensamstående hade jag ALDRIG klarat. En enorm eloge till alla som faktiskt gör det.
Idag hittade jag ifolor.se appen för iPhone. Toppen för stressade mig, inte alls så värst dyr, och bara att ladda upp från albumen i telefonen. Jag vet inte hur många kvällar jag suttit med datorn och gjort mappar för att ladda upp... Slut med det nu!
Vi firar första semesterkvällen med att fästingmedicinera alfons. Igen. Han drar ju in en hel del så att säga..
Glad fredag alla!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt! Säger detsamma, underbart att vara två & att det äntligen är semester :) Kram!

2013-07-05 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0