3 plommon

I eftermiddags var jag inne i badrummet, fåfängade till mig inför kvällens träning (gör någon kille någonsin så?), Mattias och Sigge var i vardagsrummet. Trodde jag.
Mattias i sin tur tänkte att Sigge var med mig...

Så efter en stund av tystnad börjar man så smått att undra vad som försigår (Sigge är oftast inte tyst). Och där satt han så fint, på en av köksstolarna, med ett plommon i varje hand och ett naggat på bordet. Han är stor nu vår älskling.

Vi hann fånga Ebbe på bild mitt i allt kalasande! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad gulligt, Sigge är allt en fruktälskare :)Vilket härligt kort, saft & bullar precis som det ska vara på barnkalas! Kramar

2010-11-15 @ 20:49:30
Postat av: sara

Ja vi kan inte ha någon frukt framme, han blir helt tokig! önskar jag kände likadant ; ) Vi måste ses snart my lady.. Love u!

2010-11-16 @ 11:01:13
Postat av: Sanna

Hihi, ja det måste vi får boka in ett möte snarast ;) Puss

2010-11-16 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0