Muffins

När vädret är sorgligt och näsan rinner plockar vi fram våra nya muffinsformar, med pirater och prinsessor! För på fredag kommer älskade kusin Ebbe!

Och när det kommer någon som är allergisk kan det kännas svårt att veta vad man ska bjuda på. Men hallå! Hur svårt var det då!? Det var ju bara att byta ut mjölken mot havremjölk och smöret mot mjölkfritt. Och visp visp så hade vi finfina muffins med hemliga björnbär i!

(och från en säker källa kan jag meddela att dom smakade som vanliga muffins)

Nu öser det ner ute. Ganska tråkigt tycker vi.

Puss!



Kommentarer
Postat av: STORAsyster yster

ååååå...fina!!! Då lägger jag tillbaka Ebbes bananmuffins i frysen. Jag önskar alla en syster som du!

När vi pratar om Sigge så säger Ebbe:bebish (börjar krypa runt) gosha gigge!! Lite lätt översatt: Sigge är en bebis som jag ska gosa med. :)



VI LÄNGTAR LIKA, puss

2010-05-12 @ 21:36:18
Postat av: anna

vilka underbara muffinsformar.. den sista muffinsen ser ut som ett hjärta.

Duktig du e vännen. <3

Längtar till måndag då jag får träffa dig och fira Sigge!

Massa kramar

2010-05-13 @ 10:54:35
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0