Knåding blev knådad.

Igår var jag (a.k.a knåding) på Kroppsro för knådning. Och min rygg fick sig en ordentlig omgång. Massören frågade om jag hade ont i huvudet ofta. Och ja, det har jag ju, men mest har jag trott att det har varit trötthet. Men icke. Tydligen hörde det samman med mina spända axlar och nacke.

Jag och gullet skulle ha en lååång soff-kväll. Som slutade med 2 timmars intensiv nattning. Så kan det gå!

Nu sover sötisarna. Bästa starten på dagen. Allt i ordningplockat, (ja, så mycket ordning det kan bli med en ettåring i huset) disken färdig, duschen avklarad. Kaffet drucket. Ahhh...ska nog ta mig en sov till!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så härligt med massage!Hoppas att din spänningar har släppt så du slipper huvudvärken gumman =)Kramar

2010-05-09 @ 12:05:06
Postat av: sara

Tack gullegulle! Det hoppas jag med =)

2010-05-09 @ 13:23:55
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0