Du vet att jag älskar dig utan ord. För du är min, min kusin.

I fredags tog vi vår svarta plutt-bil ut på vägarna. Styrde kosan mot sydväst och hamnade turligt nog i Halmstad hos kusin Ebbe.

Ebbe har världens sötaste retro-rum. Det är fullt av bus och sprall.

I lördags packade vi ner våra badringar och åkte till sannarpsbadet. Lika uppskattat av oss stora som dom små.
Det är vemodigt att lämna. Men med en underbar helg bakom oss längtar vi till påsk. För då ses vi igen.

Idag ska vi glassa i solen med mammor och barn. Vill ni oss något så finns vi på Waynes =)




Kommentarer
Postat av: Ulrika och Theo

Hej Sara!

Härligt att har varit i Halmstad! Vi är där väldigt ofta också, en mysig stad på alla sätt och vis. :)

Hur var vatten tempen i sannarpsbadet? Det var så längesen jag var där nu och funderade på om Theo skulle uppskatta det? Vad tyckte du? Var det barnvänligt?

Vi provcyklade bara lite grann i lördags när vi fick hem våra hojar. Men han verkade tycka det va jätte kul. Tänkte vi ska vänta tills både han och jag har blivit av med våra förkylningar och sen ta oss en lång cykeltur.



Barnsitsen var någon helt ny sort som hade kommit in i veckan. Vi köpte den i cykelaffären. Det som var bra med den var att man kan luta den lite så att de små sitter hyfsat bra om de somnar, kodlås så man slipper att någon sno den om man parkera inne i stan, extra utrymme bakom nacken så att hjälmen ska få bättre plats osv...så vi tyckte den blev bra. Ska kolla om jag hittar någon lapp med vad den heter. Hyfsat i pris också...eller det beror ju på vad man vill ha men alla vi kollade på låg runt 700 kr..så denna kostade 800 så vi tyckte det var helt okay. Säkerhetern är det viktigaste i slut ändan. Ha det bra så ska jag kolla upp vad den heter.

Kram Ulrika

2010-03-15 @ 10:08:34
URL: http://rasmussongisslander.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej igen! Den heter okbaby 10+. Man kan gå in på www.okbaby.it och läsa om den. Gå in på bike och sen 10+.

Kram

2010-03-15 @ 10:14:16
Postat av: Anna

Tjoho vännen!! Hoppas allt är bra med dig!

Vet inte om jag kan ses på fredag. Ska eventuellt ta kort till Jönköping NU då. Kan höras.

Kramas

2010-03-15 @ 10:21:57
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så söta bilder på de små kusinerna! :)



Sv: Tack själva det var jättemysigt! Va dumt att det var så halt, hoppas ni kom hem oskadda iaf. NJa, vi får se hur det blir i JP, lite pinsamt tycker jag, men jag får bjuda lite på mig själv :)



Kram Elin!

2010-03-15 @ 20:23:15
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: STORAsyster yster

Älska, älska gör vi er! Påsklängtan är påtaglig systra mi! Puss

2010-03-16 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0