Det vackraste dopet

I helgen var vi på våra kära vänners dop för lilla Alva. Och jag har visserligen inte varit på så många dop. Men något så vackert har jag aldrig varit med om.

När Anna sjöng till Alva kunde jag inte hålla tårarna längre.

Sigge är inne i en stök&bök-fas. Nätterna är krångliga. Men vi hoppas på bättring snart.. annars får jag börja dricka ännu mer kaffe än jag redan gör! Och det vore ju kanske lite väl dumt..

Sigges faster Ida reste ner från huvudstaden i helgen. Sigge blev överlycklig (och vi med!).


Kommentarer
Postat av: Annapanna P

Åh tack vännen för det fina inlägget! Så glad att ni kom! Ni är så viktiga för oss! Kram kram

2010-03-29 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0