i parken

Här är vi! Att sitta och prutta hemma i soffan när solen skiner så fint, det är inget för mig och bus. Vi har hängt i diverse parker hela veckan. Och idag var det stor lek-träff i stadsparken. Jätteskoj!

Vi har varit i den nya lekparken på kålgården. Och jag är måttligt imponerad. Den är säkert jättebra anpassad och godkänd. Men det blir så nedrans sterilt.

Barnen verkar älska den, men i mina barndomsminnen fanns det inga teletubbie-kullar i gummi. Då var det gräs. Vad tycker ni om dom nya lekparkerna som byggs? Det är säkert bara jag som är lite "forntid".

Imorrn kommer syster yster. Då blir det klickeli-klack och goda drinkar! Puss!


Kommentarer
Postat av: Annsofi " Mattilda"

haha satt och googlade om var nya lekparken på gålgården ska vara och hamnade på din blogg...tittade på bilderna och så ser jag ryggen på min Minerva!

Alltså är du en av mammorna jag fikade med från Familjeliv haha..blir att spara bloggen i mina favoriter då :)

2010-06-27 @ 15:27:49
URL: http://tildakvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0