Vilket hejdundrandes partaj!

Att fira att man har nått halvvägs till 50 var ingen dum idé alls! För oj oj oj så trevligt det var!
Alla älskade fina vänner som hade tagit sig tid och rest hit till jönnet. Men kvällen gick alldeles för fort.. Och fort gick det minsann när jag och Sanna tyckte att det var en utmärkt idé att åka tuk-tuk från MQ till mc donalds för 20 kronor, haha! Men har man ont i fötterna så har man. Och är man dum nog att gå i klackar till krogen så är man. Och aldrig lär man sig.

Och vilken ribba dom satte på paketen! Shit! Sånna fina klappar så jag blev helt rörd! Green gate porslin som jag samlar på, green gate servetter, presentkort på atlantis spa, presentkort på gina & a6. Ljusstake, glaskulor, vackra blommor, smarrig tryffel, gamla trägalgar (jag ääälskar gamla galgar!) yankee candle, söta rosa små porslinsskedar, vackert halsband, smart disktrasehängare och kitschig trasa. Ja ni märker ju! Jag hoppas att jag inte har glömt något..

Jag är så lycklig över att ni finns. Att jag får vara er vän. Tack för en fantastisk kväll, you made my födelsedag!



Sigge och Mattias slapp höra alla gapflabb och höga tjut. Dom kalasade hos farmor och farfar.

Godkväll på er gott folk! /sara

Kommentarer
Postat av: Funny

Åh, rulltårtebakelsena; hur gör man dom! Dom ser ju inte ljuvliga ut!!

2010-02-11 @ 11:11:16
URL: http://kalorifattig.blogspot.com/
Postat av: sara

Halloj Fanny! Jag gjorde bara en vanlig rulltårta, tog i röd karamellfärg. Hade hallon och björnbärssylt emellan och rosa grädde och sockerpärlor ovanpå. Billigt, gott och supergulligt! =)

2010-02-11 @ 20:44:09
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0