Vad blir det här näst? Korsstygn, småkakor och papiljotter?

Mattias ska till en kompis ikväll. Men ni ska ju inte tro att dom ses för att göra grabbiga saker. Nej för Mattias och hans vänner är inte som som män är i allmänhet.

Dom ska pussla.

Dom brukar ses för att lösa korsord.

Ska jag börja bli orolig att han håller på att långsamt förvandlas till en knypplande liten tant? Jag håller ut och blundar lite lätt för detta. Kastar lite skit under hans naglar, ger honom en skogshuggarskjorta och en prilla.

Vi tog en tur till "toddler" i förmiddags och köpte två par EBBE-tajts till Sigge.
Kvällen går i korvens tecken, det blir falukorv tillsammans med Alva och Anna!

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Tina

hihihi ska han pussla va e detta va tog jack bauer vägen haha

2010-01-21 @ 20:48:55
Postat av: sara

Jaa du.. jack bauer kan vi hitta bland garn-nystan och kaffekoppar nu för tiden.. ; )

2010-01-21 @ 21:16:36
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: mona

han lever ju med en kaffetant, så det är väl inte så illa konstigt om han blir lite influerad! ;)Fast å andra sidan vet jag inte om jag hört talas om att du pusslar eller löser korsord...

2010-01-22 @ 10:14:52
Postat av: mattias

Va e nu detta!!

Det var ett pussel med hockeyspelare! Korsorden handlar uteslutande om hårdrock!! Snart påstår ni väl att man är tant när man står och kissar...

Knyppla vet jag inte vad det är men jag skulle säkert behöva en del plåster om jag provade haha!

2010-01-22 @ 10:26:17
Postat av: sara

hahaha! eller huuur mattias! du ljuger så tungan blir svart! Det var säkert nått alp-motiv. Och hårdrock? Det är bara en täckmantel.. det är korsorden du vill åt!

Och att du har kommit hem "lite sent" är det för att det är handarbetsutställning på länsmuseet? skulle tro det.. ; )

2010-01-22 @ 10:33:00
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi gräver gropar också!!

2010-01-22 @ 11:17:25
Postat av: STORAsyster yster

Hahahaa..underbara lilla tanten nishi! På den bilden ser man verkligen likheten med pappa Tomas Von Brömmsen och mamma markooloi ;) hahaaa..



Uppdrag: om du går in på toddler igen vill du kolla om den svarta EBBE-koftan finns kvar i minsta storlek (86 lr uppåt) någon kanske har lämat tillbaka en kofta..ångr jätte att jag inte köpte den till Ebbe. Snälla köp den då så får du slantar sen.



Puss å tack för världens bästa förra helg...nu får tiden gå snabbt till slutet av feb.

2010-01-22 @ 11:34:47
Postat av: STORAsyster yster

Rättstavning: mamma markoolio skulle det vara...

2010-01-22 @ 11:36:15
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad kul att du har en blogg! Jättefin!



Toddler har verkligen fins grejor! Vi ses på ÖF!

Kram Elin!

2010-01-22 @ 22:14:44
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0