Snoret går runt...

Så var det min tur att ha en snorig snok! Först Sigge, sen Mattias, sen Jag och nu Sigge också såklart.. Men det är inget som kommer hindra firandet i helgen.

Igår var vi på ett annat stammis-hak, Johans. Sigge och Nova tog varandra i handen och alla vi vuxna skulle ta några kort, så var mitt batteri slut.. så synd.

Tänkte tipsa om en jättebra barnklädesafär som heter Novas barnkammare och ligger brevid Bernards på väster, där säljer dom begagnade leksaker och kläder, men även nya. Vi fyndade en jättefin P.O.P tröja till Sigge för 50-lappen.
Endel kanske har svårt för använda saker, men vi miljökämpar tycker att det är toppen! Både för barn och natur. Mindre farliga ämnen kvar i kläderna och så spar vi lite på moder jord samtidigt.. (plus att man kan spara stora summor).

Idag har det inte varit mycket aktivitet för oss.. Så jag får väl göra ett ryck och plocka lite.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: anna o

tulpaner är sååå vackra... :) älskar att våren snart är här!

2010-01-13 @ 13:38:20
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: Mona

Tråkigt att ni är förkylda! :( men det är väl så för de flesta såhär års, dessvärre...

Ser att du fått hem lite tulpaner iaf, härligt med något som muntrar upp! :)

2010-01-13 @ 13:38:59
Postat av: sara

Ja förkylda är nog de flesta.. Men men.. Tulpaner är mina favoritblommor! Dom är så fina!! =)

2010-01-13 @ 14:10:32
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0