Det närmar sig med stormsteg.

Snart fyller jag 25, det firade vi lite för tidigt. I helgen var mina och Mattias föräldrar här på kalas. För på självaste födelsedagen så blir det nämligen fest! Tjoho! Så nu i veckan ska jag fixa och trixa lite inför detta.

Igår var vi på 8-månaderskontroll på bvc, och Sigge var klart godkänd! Han växer fint!
Vårat internet strular mycket.. hade jag vågat skulle jag slå den där lilla dosan väldigt väldigt hårt.. men jag antar att det faktiskt blir värre.. men det dröjer nog inte många dagar innan den får sig en tjottablängare så den får åka pling plong taxi!!

Idag ska vi få träffa Nova och hennes mamma, och Tina såklart ; )

Nu är julen officiellt utstädad.. så tomt.

Här är vår fina promenad till bvc. Ha det så fint!


Kommentarer
Postat av: sanna

Härligt & höra att allt är bra med lilleman :)

Snart är det lördag, wii wii e så laddad! Puss &kram

2010-01-12 @ 18:56:47
Postat av: Tinis=)

Hej hej tack föör en jättetrevlig fikastund va så mysigt o va söta sigge o nova e =) o d ska bli så kul på lördag då e d party pusspuss

2010-01-13 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0