Ny vecka.

I lördags var det lek-dag på bibblan här i stan. Tyvärr missade vi att det var teater för bebisar, lite snöpligt. Men Sigge hade skoj ändå. Kastade boll och kikade på andra barn, provade roliga hattar och lunchade.
På kvällen var det dags för Lindas 25års fest. Mycket roligt! Igår var man ju då en aning seg..

Vi tog en tur till Trånghalla. Sen har det varit en lååång natt. Tyvärr inte med så mycket sömn. Det var "min" natt, så Mattias fick sova ostört. Sigge tyckte att något var lite si sådär och gnällde. Men jag vet ju i allafall att jag får sova hela kommande natt. Oh la la!

Mycket på agendan, snart är det öppna förskolan. Hem. Iväg till, tada! öppna förskolan ikväll för första hjälpen-kurs. Packa packa. Och imorrn åker jag och Sigge till Reftele. Sen blir vi där tills helgen kommer.

Nu måste jag skynda mig! hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0