Ikväll ska jag få titta och nosa på en plutt-unge!

Jag och Tina ska ut till Anna & Oskar och inspektera den lille gullungen! Att det var segt och en aning gnälligt igår var inte så konstigt.
Sigges tänder ploppar fram snabbare än finnar i tonåren. Han har fått 3 nya sen i fredags kväll. Den sista hittade Mattias igår.

Men en liten promenad blev det, vi tittade på kaj-flocken i rådhusparken och lyckades missa uppståndelsen vid hamnen. Tur att vi valde att inte ta den vägen. Undrar hur man reagerar om man ser en människa i isen?

Idag får jag och herrn finbesök av en av Annorna.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Sara!

Det blir nog ingen sväng inom stan i JKLM i helgen utan vi kommer nog hålla oss till Taberg och Huskvarna. :) Hade annars varit roligt att ses, men vi får ta det en annan gång. Har ni vägarna förbi Skåne är ni välkomna in hit.

Kul med tänder! Theos kompisar börjar få några stycken men Theos känns långt borta. Han är lite gnällig ändå. hehe.

Ha det jätte bra så hörs vi.



Kram Ulrika och Theo

2010-02-16 @ 15:30:27
URL: http://rasmussongisslander.blogg.se/
Postat av: Ida

Hälsa Sigge att jag förstår om han gnäller över tänderna! Jag ynkar lite över min visdomstand som kravlar sig upp ur tandköttet.. :P

Vilket snyggt tyg du hade hittat till soffan!

Ta hand om er! Puss!

2010-02-20 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0