Är man förvånad?

Jag är inte förvånad att himlen väljer att vräka ner ton med snö. Jag har nästan slutat tro att det någonsin kommer vara annat än vinter. Jag är till och med lite orolig att det är is-tid på gång.. men bara lite. Okej jag kanske ligger och grubblar på nätterna över vad jag ska skaffa till "katastrofförrådet". Blöjor, ved till öppna spisen, konserver.. Det kanske är överdrivet. Men vem är det ni kommer fråga om blöjor om leveranserna slutat komma?!?

Mattias är oberörd. Irriterande oberörd. Medan jag hoppar runt från fönster till fönster och tittar om någon bil har kört fast.

Men jag trotsar min rädsla och tar bussen till A6. För ikväll är det Annas födelsedagsparty! Bara att införskaffa två tennisraket så tar jag mig nog bort till väster ska ni se!

Förresten, varför slutade vi någonsin använda uttrycket "sure balla bacon?!"? Det är dags att ta det i bruk igen!

Hej hopp! /Sara, 3e snödrivan till höger.




Kommentarer
Postat av: Mattias

Frågan är väl snarare varför du började säga sure balla bacon!! För du kan inte säga vi, ingen annan använder det!!

2010-02-20 @ 12:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0