Advent

Helgen gick i en rasande fart! I lördags var Mattias borta hela dagen på curling, och då var jag och Sigge-bus på party hos Malin och Majsan! Där var två till mammor och deras söta gullungar! Ella och Mira och en bebis i Miras mammas mage.

På första advent hade vi besök av min faster och kusin. Sen fick Sigge premiärbada i en pool på farmors jobb. Först var det bara läskigt men sen glömde han det och hade hur skoj som helst! Julskyltning kände vi var lite overkill så vi tog bara den hemvägen genom stan och passade på att vinna på chokladhjulet i år igen! (det du Sanna!) fast inte storvinsten tyvärr..utan en ynka kexchoklad. Men en vinst det var det!

Nu ligger Sigge och leker med Gullan (hans elektriska gås) Hon spelar och han tittar. Det dröjer nog inte många dagar innan han börjar krypa iväg.
Ikväll är vi bortbjudna till torpa. Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha din rackare! Jag var ett nummer ifrån att vinna en chokladask på hjulet, jag blev helt knäsvag! Ville ju så gärna vinna!! Men Johan vann en twistpåse som jag fick trösta mej med =)

2009-11-30 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0