Full rulle!

Tjoho! Vilken helg det har varit! Kalas i Reftele av sällan skådat slag.. Där är det barn överallt, folk som pratar och ingen som lyssnar på någon! Syster brukar kalla oss för en stor italiensk familj, och det stämmer väldigt bra.. Det är mat hela tiden och ljudvolymen i topp. Snart ska vi dit igen, då blir det ännu bättre, massa barn, sockerchockade plus paket!! Detta kan bara sluta på ett vis..Totalt utslagna i flera dagar.

Väl hemma igen lyckades jag att få en släng av magstrul.. uhh.. så jag låg däckad hela måndagen. Men nu är jag tillbaka på banan, en aning tröttare. Ikväll ska vi ut till bankeryd på glöggfest!

Kram!

Kommentarer
Postat av: mio

hälsa så mycket och hade super mysigt.

2009-12-15 @ 09:55:43
Postat av: anna o

julskinkan ska strax in i ugnen.. :) kommer lukta ljuvligt... :) ses ikväll. kramar

2009-12-15 @ 12:40:16
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: sara

Det ska jag göra Mio. Och Anna.. Mmmmm, smaskigt! tomtegröten är redo här =)

2009-12-15 @ 13:13:15
URL: http://kakmonstermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0