2009 - Ett år likt inget annat.

Jag har aldrig varit så trött som 2009, aldrig kännt mig så lycklig, bytt så många blöjor, varit så orolig för någon annan, varit så glad för någon annan, varit så orolig för mig själv.

2009 kommer alltid att vara ett speciellt år. För då kom Sigge. Ett prövningarnas år. Det bästa året! Och det blir bara bättre. Sigge är min största kärlek och med honom är man alltid nykär. Han är guldkanten på min tillvaro, grädden på mitt mos, pricken över mitt i.

Ikväll ska vi fira ihop med våra goda vänner Anna & Fredrik och deras dotter Alva. Gott nytt år alla nära och kära!

/Sara




Kommentarer
Postat av: anna

hahaha majskrok i pannan... :)

Gott slut och gott nytt år vännen...

Kramar

2009-12-31 @ 18:23:11
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: STORAsyster yster

Vad underbart äkta du summerade 2009! Hoppas ni hade en trevlig kväll! Vi (de vuxna i gänget) var uppe till kl 01.00 (i föräldrarmått räknat så är ju detta way pass bedtime)



Ha en mysig första 2010 dag, pussen

2010-01-01 @ 14:31:54
Postat av: sara

jag vet! vi var helt döda idag.. var i säng vid halv två! kändes som baksmälla alabama idag, och vi var spiknyktra =) ha en fin dag ni med älskade syster!

2010-01-01 @ 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0